وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

به احترام تو

یک دقیقه که سهل است

یک عمر سکوت کرده ام

...

اما تو هنوز که هنوز است

نمرده ای!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا دانشمندی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

من روی مبل ، غرق تماشای " سادسی " ام ، تو روزنامه ات همه تیتر سیاه و Bold

"دیروز، شهر،رگ به رگش ،رگ به رگ شده " اخبارخون زده به دل ِ شاه توت ها

آیدا دانشمندی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ

من نه خودم پست مدرنم ! نه شعر هام .

دانشمندی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ

در ضمن . لابد شعر پست مدرن نخوندین و فکر میکنین شعر ِ من .............
یه کم بیشتر دقت کنین لطفن !!!!

دانشمندی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ق.ظ

لابد تا حالا شعر پست مدرن نخوندین که فکر میکنین شعر ِ من ......
بیشتر دقت کنین لطفن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد