وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

صبح که بیدار شدم این جمله تو دهنم اومد:

آزادی بیان را

از دیوارهای این انفرادی بیاموز...

فکر کنم قابلیت شعر شدن رو داره. از دوستان شاعری که سری به این کلبه می زنن دعوت می کنم باهاش شاعرانگی کنن!





تحمل کنید




این کار کوتاه سپید هم برای تو که این وبلاگ را نمی خوانی:






من در دنیا کار دارم                      دنیا به من کاری ندارد

من با دنیا کار دارم                       دنیا برای من کاری ندارد

من بیکارم                                  دنیا بیکار است

می بینی؟

تنها کاری که داریم این است که

             حرف های اضافه مان را

                                                 به همدیگر تحویل دهیم 




خدایش بیامرزد جرج اورول را:





  •  قدرت وسیله نیستُ هدف است. هیچ کس برای محافظت از یک انقلاب دیکتاتوری بر پا نمی کند. انقلاب می کند تا دیکتاتوری ایجاد کند
  • جنگ دایمی به اندازه صلح دایمی ارزشمند است
  • بهترین کتاب های کتاب هایی هستند که آنچه را انسان می داند به او عرضه  می کنند!
  • این که توده ها به چه می اندیشند و یا نمی اندیشند اهمیتی ندارد. می توان به آنها آزادی اندیشه داد چون اندیشه ای ندارند!!
  • در مواجهه با درد قهرمانی وجود ندارد
  • و ...                            بر گرفته از رمان بی نظیر ۱۹۸۴





امسال کتاب های دوستان زیادی در نمایشگاه هست:

شهرام میرزایی با سکسکه های یک مست

سید مهدی موسوی

وحید نجفی

آزاده بشارتی با پلک های قفل شده اش

و...

انشا الله همگی رو توی نمایشگاه کتاب زیارت کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک سایت تمام اتوماتیک تبادل لینک رایگان دارم که لیست سایتهای ایرانی را در خودش جاداده.اگر افتخار بدی و تو هم بیای با ما تبادل لینک کنی و سایتت را به این لینکستان اضافه کنی هم آمار و رتبه خودت می ره بالا و هم به بازدیدکنندگان سایت کمک می کنی تا در موضوع سایت خودت سایت خوبی مثل مال تو را پیدا کنند! [بغل]
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل]

نرگس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://9200.blogfa.com

سلام
به روزم
با یه غزل و یه رباعی یه سر بزن!!

[ بدون نام ] جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام
(دیر سلام کردن بهتر از هرگز سلام نکردن است)!!!!!!
با دل تنگ به خوانش شعرتان آمدم و با لبخندی گشاده بیرون می روم...!!!!!عجب جایی باز کردین واسه پرواز افکارتون
من هم روزی نو به وبلاگم داده ام منتظر نگاهتان...
یاحق!

فاطمه سوقندی جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام
(دیر سلام کردن بهتر از هرگز سلام نکردن است)!!!!!!
با دل تنگ به خوانش شعرتان آمدم و با لبخندی گشاده بیرون می روم...!!!!!عجب جایی باز کردین واسه پرواز اندیشتون!
من هم روزی نو به وبلاگم داده ام منتظر نگاهتان...
یاحق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد