وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

من درست نمی دانم 

باید به کجای این دنیای سه بعدی 

پشت کنم 

تا وقتی چشم هایم را می گشایم 

یک بعد 

به قاب عکس های تو اضافه شده باشد!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید اسطیری شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.ghooolesabz.blogfa.com/

سلام محمد جان
حال و احوال ؟
امیدوارم که حالت خوب باشه .
از اول پاییز فقط دو بار تونستم بیام تهران و همه ش توی روزای نعطیل
اگه فرصتی بود و تهران بودم حتما بهت خبر میدم تا همدیگه رو ببینیم
ولی فکر می کنم تو هم بدتر از من خیلی کم کار شده ی
من به حرفه ای بودن توی عالم ادبیات خیلی اعتقاد دارم
آدم یا باید بهترین باشه یا اصلا نباید باشه
فکراتو بکن و اگه می خوای ادامه بدی جدی باش
در پناه حق

پریسا مومنیان شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.aksham persian blog.ir

سلام متشکرم از دعوتتان
در مورد شعرتان کارهای سپید را بهتر از کار مثنوی دیدم
البته نکته ای که هست شعر های تان بسیار ساده است کشف وشهودی برای مخاطب نمی گذارد
قافیه های مثنویتان تکراری وبرای پر کردن وزن امده
است
امیدوارم از رک بودنم ناراحت نشده باشید شما را جزو لینک دوستان قرار دادم البته با اجازه شما

رضا جعفری ازغندی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام جوان چگونه ای؟
شدم گرفتار کار دنیا که هیچی تهش نداره ولی باید ......نمی دونم شاید بشه گفت زندگی کرد ولی در مجموع خوب هستم وهمچنان با یاد روزهای خوب با دوستان به سر می برم.
یا حق

مهسا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام .. بعد از ۱ غیبت طولانی برگشتین ... من عاشق نوشته هاتون هستم ... نبودین ... خیلی سر زدم البته منم خودم ۱ مدت نبودم تازه اومدم. در هر صورت خیلی خوشحال شدم که می نویسین اینجا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد