وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

آن قدر از تو کام گرفتم 

            که زکام گرفتم 

                   درست می گفتی 

                               اعتیاد هم نوعی بیماریست!! 

 

 

 

 

همیشه فکر می کردم 

                         خانه ات پشت کوه هاست 

                                              ای کاش کوهنورد نشده بودم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلیل حزن مرا در نبود تو می دید 

به درد مزمن تو نسخه ی مرا پیچید 

پزشک خیر سرش درس عاشقی می داد 

به جسم مرده و روحی که از جهان کوچید

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.nimnega.blogfa.com

سلام .مطلابتون که چه عرض کنم عالی ( تکراری بود اما جدی گفتم ) بعدم قربونت خدا واسش سخته شما را تو همون تهران با این همه امکانات تبعید کنه شما هم خوب قانعید .آفرین !! از نیم نگاهت مرسی من به روز کردم تشریف بیارید

دلارام شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.nimnega.blogfa.com

سلام . خیلی وقته به روز نکردید .این چندمین بار اومدم سرک کشیدم تبعیدین الان؟؟؟؟؟؟ شوخی بود اگه به روز شدید منم خبر کنید مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد