وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

راهی نمانده است که زن را خدا کنم

یک پنجره به وسعت دنیا گشوده ای، تا در هوای آن نفسم را رها کنم

دنیا درون پنجره ات بسته می شود، وقتی نفس نفس نفسم را فدا کنم

هر بار با صدای تو از خواب می پرم، دستی که داد می کشد از روی پیکرم

وقتی که بی مقدمه باشی تو در برم، باید دوباره رابطه ها را صدا کنم

احساس می کنم کسی از سال های دور، از بطن خاطرات زنی با اجاق کور

جغرافیای کودکی ام را دهد به گور، تا در حدود ثانیه خود را رها کنم

من حرف های کهنه خود را نمی زنم، وقتی نمانده است برایم کمی جنم

با ور نمی کنم که تو باشی همان زنم، حالا چگونه بستر خود را جدا کنم؟

«من هم شبیه زخم دل یک پینوکیو»[1] وقتی کمک نمی کنی از پیش من برو

بیهوده رفته ایم به بن بست های تو، راهی نمانده است که زن را خدا کنم

 

 

و یه شعر سپید هم چاشنی این پست:

 

دیگر انگشتی نمانده است

که بر دهان ها بماند

وقتی همه دنیا دست به ماشه برده اند

 

حالا که دیگر زمین برای آسمان شهاب می فرستد

کم کم باور می کنم

که آخرالزمان رسیده است

 

 

 



[1] آیدا دانشمندی

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید اسطیری یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.ghooolesabz.blogfa.com

سلام محمد جان
من که هیچ وقت از وب خداحافظی نکرده بودم
راستی اون بیتی که نوشته بودی قضیه ش چی بود ؟
اینم بگم که این شنبه ارسباران یه شب شعر برای وفات حضرت زینب داره
بیا

آیدا دانشمندی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

این روز ها خیلی ها دارند بی سر و صدا میروند ، انگار هیچ وقت نبوده اند . انگار هیچ وقت !
.
.

[ کنار قصه زمین خوردم ،....که رسم رستم و سهراب است ]

کنار قصه زمین خوردم ، هان درد مرا بلعید
و تف به گوش خدا انداخت ،تمامیه گله هایت را

به روزم .

سرای اهل قلم دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://sarayeghalam.blogfa.com

دومین جلسه داستان خوانی با داستان «شهید دانشگاه دیترویت» نوشته خانم ندا پیروی، دوشنبه 18 شهریور ماه ساعت 3 در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد. قابل ذکر است که نقد و بررسی این داستان را استاد فتح الله بی نیاز به عهده دارند.
از علاقمندان به داستان نویسی دعوت می شود در این جلسه حضور به هم رسانند.

احمد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://golbolbol.blogfa.com

سلام هم پیاله
چشم ها را باز کن پیاله ها دارد سر ریز صبر می شود
بیاییئ تا جهانمان را خودمان بسازیم
راستی زندگی همین دقایق است پس دقایق را با شادی سپری کنیم.
رفیق کارت خویه اینو جدی گفتم

ترتیزک چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.tartezak.blogfa.com.




تاملی بر مجموعه شعر.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد