وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

من کوله باری از نگاهم چه کنم؟

دارای اشد این گناهم چه کنم؟

سارای تمام عمر من باربی بود!!

با عشق شدیدا اشتباهم چه کنم؟

 

 

امواج تو بر صخره ها یا پبکر من؟

وقتی که بر دریا بنا شد دفتر من

دریا و ساحل در نگاهم فرق دارند!

بگذار بالاتر رود آب از سر من

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشمندی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

سارای تمام عمر من باربی بود!!

مهدی پرویز چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.mardeminyatori.blogfa.com

سلام .در این خرداد زیبا مرد مینیاتوری هنوز نفس میکشد . باغزلی به روزم[گل][گل][گل][گل]

واژه سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://lingering.blogfa.com

جناب مظلومی
از حضورتان و کامنتتان سپاسگزارم.

واقعیت این است که، منظورتان را از «زیاد هم نباید قلم بمونی. تا نویسنده شدن راه درازی در پیشه» نفهمیدم. اولا، من کی گفته‌ام قلم هستم، و ثانیا، کی گفته‌ام که دارم تمرین نویسندگی می‌کنم. شاید گاهی لازم است، به دلایل گوناگون، اشتیاقمان را به نصیحت کردن دیگران کنترل کنیم.

ضمنا، «فلسفه‌ی من» اندیشه‌ی من است. برای این که از اندیشه‌ام بنویسم لازم نیست فلسفه‌ی شخص خاصی را که نام بردید بخوانم.

شما هم در پناه حق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد