وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

از عاشقانه های من معلوم شد که

این لنزها روی نگاهت زوم شد که

نقاشی این هفته ام با رنگ مشکی

تصویری از عکس تو روی بوم شد که

سنگی که از جنس دل آیینه ها بود

در انعکاس چشم هایت موم شد که

دستم نگاتیو شما را خط خطی کرد

از روی بومم نقشتان معدوم شد که

می خواستم راز مرا هرگز ندانند

از عاشقانه های من معلوم شد که

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید اسطیری چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

خوبی ؟ چه خبر ؟ دومین شنبه ی خرداد شب شعر فرهنگسرای ارسباران رو از دست نده .

علی شهیب زادگان سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://faslema.persianblog.com

سلام
بعد از کلی مثلا به روز شده ایم .خدا به خیر کند!


دارم از چاله می کشم بیرون/بدنم را به چاه...نه نگذار
مه گرفته تمام فاصله را ماه من!/ پس بتاب وقتی که-
لامپها بی دلیل می کورند(!)-نه ببخشید کورتر شده اند-
و تصادف دوباره /نزدیک است بروم توی خواب وقتی که


منتظر نقدتان هستم/یا علی

ایلیا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

اولا از عاشقانه های شما چرا چیزی معلوم نیست ؟ دوما ما نفهمیدیم شما شاعرین یا نقاشین یا عکاسین یا عاشقین و یا. . . !!! بعدشم(فاطمه: به لحن مائده) از کی تا حالا میشه نگاتیو خط خطی کرد ؟ تازه این {که } آزارم میده ؛ میدونم از بی سوادییه خودم شاید

مهدی ذبیحی حصار جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام ممد جون
چه خبر بی وفا
احسنت کار بسیار بسیار خوبی بود
سر بزن
فر

مهدی رهدار پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.vastre-avard.blogfa.com

سلام محمدعزیز
کجایی چرا به روز می کنی یه خبر کوچولو نمیدی با معرفت
به شعر نیستم
ولی پس از مدتها نا نوشته ها به روز شد
با خبر های خوب و بد
منتظر دست گرمت هستم
می بینمت
واستره آوارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد