وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

دلم با تو ، هجا تقسیم بر دو

کنارت لحظه ها تقسیم بر دو

دلت کاما دلم ای کاش می شد

هجای بین ما تقسیم بر دو

من این رباعی رو بی نهایت دوست دارم و بدبختانه نمی دونم مال کی هستش . دوستانی که از بلاگ من دیدن می کنند اگه در این زمینه اطلاعی دارند خواهشمندم منو بی خبر نذارن .

نظرات 2 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://blackdreams.blogfa.com

man link dadam
montazeretam

وب گستران چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://axkhaneh.com

سلام
ما بچه های گروه وب گستران سایتی رو راه اندازی کردیم به نام عکس خانه ، که شما می تونید عکسهاتون رو به این سایت ارسال کنید و در وبلاگتون به نمایش در بیارید.
یک سری به ما بزنید .

www.axkhaneh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد