وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

چند تا قطعه شعری کوتاه براتون می ذارم امیدوارم نقد بشه: من قدیما دوست زیاد داشتم ها

شاعر نشد لبم که به سیگار پک زنم

راهی نبود قلب شما را به شک زنم

باید تمام راز مرا شاعرانه گفت

وقتی نمی شود به شما حرف رک زنم

                 *****

به این مسافر شب های خیس جا بدهید

یکی دو قطره ی اشکی به ابرها بدهید

خدا درون ورق های من نمی گنجد

به من نشانه ای از بنده خدا بدهید

                  *****

نوشته های مرا با با خودت عجین کردی

تو پشت عاطفه این قلم کمین کردی

تمام صفحه دفتر نوشته ام تابوت

نخواندی و ورقم را پر از زمین کردی

نظرات 4 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://tavassoly.blogsky.com

دمت گرم و سرت خوش باد. زیبا بودن شعرهات....

آیدا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.chashmhayash2005.persianblog.com

اسم محمد مظلومی رو میشناسم اما هر چی به مغرم فشار میارم دقیق یادم نمیاد از کجا .. حتمن توی کامنت های دوستان دیدم. به هر حال از لطفتون ممنونم . لایق این همه کلمات هم نیستم. در ضمن رباعیـ باید بروی ـ مال من نیس .
هنوز دنیای مجازی رو ترک نکردم فقط احساس میکنم توی این دنیا حرفی برای گفتن ندارم وگر نه در کنار دوستان و آشنایان هنوز ح رف ها برای گفتن هست !

آیدا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

خدا درون ورق های من نمی گنجد / به من نشانه ای از بنده خدا بدهید

این بیت رو بیشتر پسندیدم. موفق باشین .

علیرضا بدیع شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://alefbi.persianblog.com

درود . خرسندم از لطف جنابعالی . دست مریزاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد