وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

تو این پست واستون یه رباعی و یه کار سپید از خودم  گذاشتم و طبق قولی که
داده بودم یکی دیگه از غزل های فاضل نظری امید وارم استفاده ببرید
              ***
در جنگ غزل قافیه را  باخته ایم
بر هر چه ردیف بوده ما تاخته ایم
چندیست که بی وزن شده شاعر و شعر
این سبک جدیدی است که ما ساخته ایم      

              ***
سال هاست خیس می خورد
دیوار شب
از چشم هایی که جاری می شود
زیر پایش
  .
  .
  .
بیچاره اشک نمی دانست
دیوار شب
از جنس مسلح ترین بتن هاست              

             ***

به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد
لب تو میوه ی ممنوعه، ولی لب هایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد

لازم هست از همین جا از دوست عزیزم مجید اسطیری که در تصحیح غزل آقای نظری به من کمک کرد تشکر می کنم براش آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید اسطیری یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام رفیق . شاد باشی هرجا هستی . بدرود .

تنها دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام بی نظیره اما سعی کن مثه من ول نکنی شعر رو

PONE جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ

KHELIKHOB BOD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد