وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

درون بسترم در پیچ و تابم
دقیقا بین بیداری و  خوابم
شبیه قایقی در اوج طوفان
گرفتار  تلاطم های    آبم
           
          ****
سرشار هستم از تو و لبریزم از نگاه
فرقی نمی کند که ثواب است یا گناه
بگذار که هر چه دلشان خواست بگویند
همپای  تو  می آیم  تا  آخر  این  راه

          ****
تا پلک بروی هم نهادم، رفتی
گفتی پسرک برو ز یادم رفتی
من مست تو بودم و نمی فهمیدم
حتی نسپردی تو به بادم ،رفتی

           ****
عاشق شدم و به عشق مغرور شدم
سوی تو زدست هر کسی دور شدم
نوبت به شب و سیاهی اش باز رسید
فانوس مرا ندیده ای ؟؟؟  کور شدم

و یه طرح:
پروانه های سوخته
شمع های سوخته
دل های سوخته
نسل های سوخته...
                تا کی بسوزیم و بسازیم؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام..عالی بود
یسر به من بزن..با تبا دل لینک موافقی...؟

مجید مرادی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

/ وبلاگو سیو میکنم بعد میخونم / بعدشم نظر میدم /.

موفق باشی /.

تنها چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام بابا این کاره دست ماه رو هم بگیر

فهیمه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام ممنون که سر زدید. رباعی های خوبی بود درمورد طر حتون زیلد جالب نبود .با آرزوی مو فقیت برای شما

مریم فتحی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ

ای ول با با عجب دوستی داشتیم خبر نداشتیم شاد باشید.

اعظم عزتی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ق.ظ

ناراحت نشید ها ولی بدرد خودت می خورد
شعراتون قشنگ بود با اینکه یه نظر بیشتر ندیدمشون
بیشتر روشون کار کنید حتما بهتر میشه
با آرزوی موفقیت

عرفان جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ

پس شعرهای آقای فاضل چی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد