وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

مرگ

افسوس که عکس زیبای تو را قاب گرفت

چشمان صمیمی تو را خواب گرفت

روبان سیاه مرگ بر گوشه ی قاب

خندید و دوباره چشم من آب گرفت

در ظلمت شب حوض سیاه و متروک

مابین همه ستاره مهتاب گرفت

تقدیر چنین بوده به من می گویند

تدبیر خدا این گل نایاب گرفت

ای مرگ مگر مرد تو را درک کند

مردی که دلش به حال مرداب گرفت

راز و رمزیست در آیینه ی پنهان خدا

کاش میشد که ازو یک نگه ناب گرفت

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://samira1384.persianblog.com

سلامی دوباره ..می خواستم بگم این شعرتون هم خیلی قشنگه.

یار استاد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://eshghemoteali

بسیار زیبا بود من عشق متعا لی هستم به من سر به زن

neda جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ق.ظ

artin joon azizam beheton tabrik migam zoge honariton ro omidvaram movafag va pirooz bashid fadat neda

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد