وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

حقیقت

مدادهای مشکی ذهنم را بشکن
تا دوباره رویاهایت خط نخورد
من نمی گویم عشق تو جان من است
نه، شیره ی جان من از آن تو نیست
قلم عشق مرا با دفتر تو کاری نیست
وجودم به وجودت مشتاق نیست
نه، راه خطا نیست
بیراهه رفتن خطا نیست
خطا لگد کوب کردن حقیقت است
تو که خوب محو می کنی
چه مرا از صفحه ی ضمیر خود
چه خود را از تنگنای عشق
پس اینک مدادهای مشکی ذهنم را نشکن
باشد که عشق سیاه مشقشان را خط زند
غریبه
        از من بگذر
نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل آنلاین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.onlinesoheil.mihanblog.com

دعوتنامه مجانی :
به من سری بزن جیگر

مژده !! دوست گرامی با وارد کردن آی دی ایمیل خود در قسمت خبرنامه وبلاگ من عضو شوید . با عضو شدن خود در قرعه کشی شرکت کنید، هر دو ماه یک بار انجام میگیرد . به برندگان کارت اینترنت رایگان با سرعتی بالاهدیه داده خواهد شد . توجه کنید که اگر آی دی ایمیل خود را دوبار وارد کنید حذف خواهید شد !!!!
باتشکر سهیل آنلاین

آنتیگون چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ http://antigon.blogsky.com

عشق غریبه ای ر یاکار است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد