وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

مناظره

گفتم که روی مهتاب پوشیده از دعا است
                                        گفتا که نور خورشید آغوش بی ریا است
گفتم درخت کهنه دریای سایه سارست
                                        گفتا که برگ لاله آبی تر از انارست
گفتم دل ستاره رنگین کمان نورست
                                        گفتا چرا ستاره؟ دل چلچراغ دورست
گفتم که دلبر ناز فردای بی نمازست
                                        گفتا خدای دلبر مولای بی نیازست
گفتم چرا همیشه دل دردمند و خالیست؟
                                        گفتا بزن تو می را، بینی که مرگ جاریست
گفتم که در وجودم عشق و علاقه مرده ست
                                        گفتا جهان فانی ، دل را ز تو ربوده ست
گفتم که آسمان هم امشب عزا گرفته ست
                                       گفتا ز دست مردم زخمی در او شکفته ست
گفتم مگر نگفتی راه فرار بسته ست؟
                               گفتا ولی به شرطی ، کان هم ز دست رفته ست
نظرات 1 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام بابا التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد